Ми ще ти кажа, явно не го помниш. Първо Лада можеха да карат малцина, Ладите бяха рядкост. Караха Трабант и Вартбург, дето едното е пластмасово, другото дрънчи като варел. Едното с 2 цилиндъра, другото с 3, наливаш масло в бензина, и пуши като локомотив. Или пък Москвич, дето легендата разправя, че един дошъл с бутало по-малко. Пратили го фабрично с 3 бутала, трябва да са 4.
Забраняваха да купуваме коли от запада, само руски кочини, югославски Застава, полска Варшава, май и някакви Дачия имаше. Да караш Москвич трябва да си половин монтьор, аз имах такова. Гласиш с кибритена клечка реле регулатора, монтираш жалузи на радиатора, носиш си резервна капачка, кондензатор, палец и чукче. И се учиш да правиш центровка, и палиш с манивела. В багажника - половин работилница.
Поколения наред пестят и делят от залъка, гледат домати и кокошки, да си купят ЕДНА семейна руска кочина. Предава се по наследство, от дядо на внук. Ценност като къщата.