Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Здравейте, на всички нека и аз да задам моя въпрос. Сайта от подписа ми има посетители но рядко поръчват. В моя магазин ли е грешката ако може за малко разяснения и препоръки. Уж се стремя всичко да е точно но от към поръчки е слаба работа.
Здравей, колко трафик имаш на един продукт? Интересно ми е да знам и какво си забелязал да нормалната за продукта конверсия. Защото преди време имах случай, в който един онлайн магазин имаше около 200 посещения на ден, но не конвертираше добре. Като направихме анализ, видяхме че трафика идваше за различни кл. думи, за различни продукти, което реално означаваше, че всеки продукт си имаше добра конверсия, но се разпределяха всички посетители по продуктите. И така, вместо да има 2-3 продажби (в добър случай), те бяха 1. Не е като да нямаше де. Но ако един продукт прави 100+ посещения и не се продава, тогава говорим за проблем.

Сега по твоя случай:

1. Мисля, че имат малко, даже никакво описание. Дай им повече информация. Няма да сбъркаш. Пиши го, така, че и ти да си го купиш. Например:

Кукичката тип ХХХХ е подходяща както за риболов с плувка, така и с блесна. Много рибари я предпочитат поради следните характеристики:

- Тънка и незабележима
- Здрава - одържаща риба до ХХ кг.
- Лесна за връзване със корда от ХХ см. дебелина до ХХХХ см.

Може да не съм много в час, за което ще ме извиниш в примера ми. Но държаш по-скоро идеята да стане ясна. :)

2. Не мислиш ли, че социалните ти шер бутони са прекалено големи. Не акцентирай толкова върху тях. Сложи повечко - един Twitter и Pinteres няма да са излишни. :)

3. Скайп ордъра ми е малко натрапчив. И ордър таблицата е малко нагоре. Дай им няколко силни изречения, преди да им дадеш възможност да им дадеш опция да купят.

Това мисля, че ще подобри в доста % конверсията. Само искам да ти обърна внимание на т.1. ;)

А как прецени, че поръчките са зле? На база трафик, посещения на даден продукт и как излизат. Препоръчвам ти да проследиш поведението им, преди да вземеш горното в предвид. Успехи и пиши, за да ги нагласим нещата. Ще я вдигнем, като гледам няма причина. Цената е ОК спрямо онлайн и офлайн магазините, нали?
 
Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

@Блинки, тъй като не искам да вадя домейна тук, мога да ти пратя на ЛС, а критиката не е проблем да е тук. Ако това е вариант съм навит и тогава ще си задам въпросите, на които не намирам пълен отговор.
Да, съгласен съм. Ох, само се надявам да не изглеждам много луд да правя ревю на нещо, което аз съм си видял само. :)

Давай, важното е да върви бизнеса. Нали? :)
 
От: Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Да, съгласен съм. Ох, само се надявам да не изглеждам много луд да правя ревю на нещо, което аз съм си видял само. :)

Давай, важното е да върви бизнеса. Нали? :)

Така. Ще обясня по-подробно ситуацията, като се старая да дам максимум инфо, така че самите домейни да не са толкова важни (знам, че е гадно, но предпочитам така)
Ситуацията е следната:
- 3 магазина, в една ниша, продаващи продукти в една сфера
с цени 99.99% съвпадащи
- Описания - относително различни (до колкото е възможно 1 продукт да се опише 3 пъти различно).
- Възраст - 1вият на 12-14 месеца, 2рият на 9-11м, 3тия на 7-8 месеца
- Тип домейн: първите два могат да се причислят към ЕМД, 3тият е чист бранд домейн

Има 1 WP блог, който е за трите, като под това имам предвид следното: пуска се например продуктово ревю, в което има макс 2 линка или към продукта в 1 магазин или към категорията му.

Трите магазина имат рекламни кампании, които се движат по относително едно и също време на деня.

Какво е това, което ме учудва и не мога да си обясня:

1. Избирам 2те думи/изрази, по които най-много се търси и съответно посещава (еднакви за 3те, по причината описана по-горе)

Магазин 1 е с най-лошо класиране, магазин 3 с най-добро, магазин 2 със задоволително.
Тук правя уточнение, че по магазин 1 е правен малък линк билдинг, добавян е в категории, социалки. Също така си има и напълно натурални линкове от хубави форуми, в теми точно по тази ниша и тн.
По магазин 2 е правено много малко - основно директории, сайтове за обяви и социалки
По магазин 3 - нищо не е правено.

2. Посещенията по магазини са приблизително така:
1 магазин - над 150 дневно
2 магазин - 100-120
3 магазин - 90-110

Източника на трафика са рекламите, търсенията, блога и завърнали се.

Конверсията е най-висока при магазин 1, като там се движи около 1%. При магазин 2 е под 0,5%, а магазин 3 е с клоняща към 0% число.
За да стане още по-интересно, освен че най-добре класиращият се в СЕРП има най-ниска конверсия, то противно на логиката магазин 1 е с поръчка в 4 стъпки, докато магазини 2 и 3 са на 1 страница с 1 стъпка. Тоест при по-усложнена (спрямо другите) поръчка конверсията е по-добра.

Мисля, че това стига да се тръгне от някъде, а в последствие ако е нужно ще давам още инфо.
 
Хехе, браво, някои продукти имат и видео представяне. :) За сега съм доста впечатлен. ;)

Магазин 1 определено изглежда с най-добър дизайн. Защо магазин 1 има най-малко социални профила, а №3 най-много, като най-млад. Да не е заради станалото модерно напоследък да имат (напоследък, напоследък - няколко години). Имаш доста добри описания.

За да не говоря наизуст, имаш ли статистики за баунс рейта? Може да не им се вярва на хората, но аз правя следното. Когато имам малки разминавания в класациите по търсачките на сайтове сходни по между си - от към правено SEO, Social и т.н. Гледам малките неща. Какво ще рече това - малките неща в тези елементи - дизайн, линк билдинг, контент, социално присъствие и друго. Ти защо не си ги изравнил в тези отношения, за да прецениш кое как се движи реално. Няма как да го направиш определени направления де - дизайн, социални сигнали (реално-потребителски). Ако се изравнят (доколкото могат) и пак има разлики, то тук идва и момента, както му викам аз "Явно повече му се кефи Google", говорейки за SEO, за конверсия - ринеш, за да видиш кое е както трябва.

Може ли да ми подскажеш кое те притеснява и да ми кажеш по твои наблюдения каква би трябвало да е нормалната конверсия на тези продукти? Ако е нужно и клас може да селектираш в отгора си. Малко ме хвърли в тъча, добре са направени и 3те сайта. И най-хубавото е, че са прости и лесни за навигиране. Но защо имам чувството, че малко неща са им правени от към off page SEO? Или се бъркам.
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Относно боунс рейт:
магазин 1: 33-34%, време престой - 2,5мин +
магазин 2: 43-46%, време престой - 2мин
магазин 3: 57-62%, време престой - под 2мин

В момента правя експеримент с това как реагират на наличието/липсата на банер на фронт пейдж. Преди време с магазин в друга ниша махнах банерите, вдигнах с 20-25 пиксела размера на снимката и тръгнаха нещата.
При тези до преди 14 дни магазин 1 само нямаше банер, т.е влизаш и връхлиташ на продукти. В моя случай "Най-нови" и "Препоръчани", а другите два имаха банер-слайдер. Преди 2 седмици махнах банер слайдера на магазин 2 и има 2 поръчки за този период. Знам, че звучи малко, но си е скок в космоса предвид 1 на 3,5 седмици.

Относно офф пейдж - прав си. Просто плана не беше да са 3, което малко ме озори мен като обем работа. Магазин 1 направо излетя от шута, които отнесе след последният ъпдейт и малко се бях притеснил с линковете. Точно тогава смених изцяло тактиката и за сега дава резултати. Върна се по повечето си думи, по които излетя от топ 5-10 (беше извън топ 100) на старите си позиции, а от 10тина дни дори катери, по други които дори го нямаше се появи в топ 20-30.
Какво направих за да го постигна - спрях всякакво добавяне където и да е, силно наблегнах на статии, от които линк се слага макс 1-2 и то никога към главната, а само към категорииите, взех малко сайтуад линкове към главната (знам, че много твърдят, че няма смисъл). Тях ги ползвам, тъй като смятам че имат минимална тежест, което може и да е грешно, но мисля че е идеално ненатрапчиво да си бутам един от изразите, които ме вълнуват. Сега по отношение на текстовете пробвам и още една схема на писане и дори не знам как да го опиша (може би най-точно : безлинково контекстуално, т.е искам да накарам търсачката да възприеме домейн като на магазин 1 за бранд, не за ЕМД и да го асоциира с основните две кл думи и нишата), която май започва да дава резултат, но е рано. Всичко това обаче е към магазин 1, защото е най-стар, най-много продава, но и най-много пострада при ъпдейта. За последното вина имам и аз поради грешки, които съм допускал по време на развитието му.
В тази насока ако имаш препоръки съм отворен за предложения.

По въпроса с конверсията аз бих искал 5% :), но мисля че 1-1,5% е добър. Нямам представа как е при другите, но няма как да разбера. Дори и да можех пак нямаше да е съпоставимо, защото "тичам" в една писта с домейни на по 4-6 години.
Моето виждане за конверсията съвпада с твоето. Колкото и грубо и общо казано, но при 1% от 120 влезли, махам 20% плява, които кликат на рекламата, но с други търсения и би следвало да имам 1 поръчка. Последното, разбира се е осреднено. Да ама не се получава така.

Другата насока, в която мисля е повишаване на конверсията до 1-1,4% и начини за постигането. Все пак дори при 1% и 300-350 минали за ден през трите сергии ще е перфектно ако има 3-4 поръчки за деня. Всъщност това е и междинната ми цел, която съм си поставил.

И накрая - това със социалните профили малко не те разбрах и ако може да обясниш. Как така един, а на най-новия най-много?!
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Да бяхте отбелязали, че тази дискусия се води само между двамата? Или аз съм пропуснала да прочета. 8)

Edit: само...
 
Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Да бяхте отбелязали, че тази дискусия се води само между двамата? Или аз съм пропуснала да прочета. 8)

Edit: само...
Не, всеки е добре дошъл. :) Даже хора с онлайн магазини ще е добре да споделят мнение, в някои моменти, които има и той. Сега мисля, върху отговора си. Който е бил преди него, мисля че му е отговорено, очаквам да продължим, ако и те имат въпроси. :)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Да бяхте отбелязали, че тази дискусия се води само между двамата? Или аз съм пропуснала да прочета. 8)

Edit: само...

Никъде не пише, че е само между двамата. Мисля, че обясних, че не желая да вадя домейните. Постарах се да дам максимално подробна и доста описателно информацията за тях, както и какво е правено, какво не е , къде мисля че има проблем до известна степен, какво е ставало с домейните (кой е имал наказание и тн), както и конкретни цифри за баунс рейт, време на престой, конверсия и цели за достигане на последното.

Да, пропуснах да кажа за продуктите: Има какво още да се желае в насока наистина уникални описаният, т.е такива, които да не се покриват с тези в другите магазини. Много е трудно да описваш по полезен начин 1 продукт три пъти. Да не говорим, че има още 10, 20, 30, които са от същият тип. Визирам нещо от типа фар за колело. Описваш го 3 пъти, ама ти предлагаш и още 30 вида фарове за колело, като разликата е, че единият свети на 10м, другият на 15, следващият на 10м ама е пластмасов и тн.

В описанията на последните продукти са вкарани демо клипове, които показват как работят продуктите, а не типичното видео ревю "ето това е продукта, вижте го от 100 страни". Има youtube канал, в който също са качени, както и имат 2ра версия на ЕН. Друга част от продуктите (висок клас скъпи и тн) имат линк към PDF файл с подробните х-ки от производител. За съжаление имаше малка драма с дропбокса и част от линковете за четене и сваляне на пдф-ите се счупиха, но не е фатално и скоро ще се оправи това.

Третата насока, в която се работи и мисли е пускане на онлайн демота на продуктите, така че всеки в реално време да види с очите си. Планира се и още една услуга, която за сега никой конкурент не предлага, но се забавиха нещата, тъй като скоро се местихме на ВПС и както всяко преместване има все още няколко много минимални неща за доизпипване.

Ако нещо пропускам, освен да ти кажа домейните, попитай и ще ти отговоря.
 
Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Да, явно сайт №1 е с по-добър баунс рейт, което обяснява и конверсията също. Иначе, аз бих позасилил този с добрия баунс рейт, добрият баунс рейт е и сигнал, че ако се пипне малко повече SEO, може да даде по-добри резултати по класациите. А в този ред на мисли, нямаш ли слайд за промоции? Бих ти препоръчал един такъв. Все пак, хората си гледат далаверата. А ти реално, ако пускаш, това ще са ти и може би едни от най-вървежните.

Като те слушам за статиите и линковете се сетих, какво ще може да е един добър линк билдинг, но се иска малко инициатива. Гледа ли един репортаж за кмет опазил (уж де) селото, инсталирайки камери на обща стойност 2000 лева на ключови места? Интересно, нали? И още как. :) Може, ако имаш такива видеа, да правиш интерес контент, примерно камера заснела обир, като се обработи видеото, за да не се види някой, смешки ставащи на улицата и подобни интересни неща, които със сигурност ще се шерват добре. Ето ти част от линк билдинга, но се иска достъп до подбни видеа.

Не мисли, толкова детайлно в детайли, особено за анкори, съотношения. Така де имай ги в предвид, но гледай нещата да си текат натурално. Много оптимизатори правят грешката да се допитват само до техническата част, без да обръщат сериозно внимание на това какво реално би си го представил Google? Как реално би било изглеждащо натурално, все едно потребителя е водещ, не оптимизатора. Говоря специално за off page-а. Това е насоката, която мога да дам и мисля, че няма да сбъркаш с нея.

Покачването на конверсията е винаги приоритет №1 за всеки търговец с онлайн магазин. Все пак едно е на всеки 100 един да купува, и съвсем друго - на 200. :)
 
Да, пропуснах да кажа за продуктите: Има какво още да се желае в насока наистина уникални описаният, т.е такива, които да не се покриват с тези в другите магазини. Много е трудно да описваш по полезен начин 1 продукт три пъти. Да не говорим, че има още 10, 20, 30, които са от същият тип. Визирам нещо от типа фар за колело. Описваш го 3 пъти, ама ти предлагаш и още 30 вида фарове за колело, като разликата е, че единият свети на 10м, другият на 15, следващият на 10м ама е пластмасов и тн.

Така е, но и всеки фар има своята уникалност и характеристики. И винаги може да го опише от гледната точка на някой творец в най-силния си период. :) Виждал съм човек, продаващ колела да вкарва какви ли не уникалности във всеки един продукт. :) Нещо от рода на "Идеален за пресечена местност и равни участъци, този планински бегач ще ви накара успее да вдигне адреналина ви....Благодарение на подсилените си спици и добре разположения заден амортисьор...." ей такива ги въртеше, и да ти кажа, направо ги заковаваше. :)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

@Блинки, ако наистина си "виждал" - това го разбирам. Аз, колкото и нескромно да прозвучи, но проблем с продаването нямам когато се виждаме с клиента... :) Когато му го пишеш е друго. Нека кажат и други, но на мен ми прави впечатление, че много малко са хората, които четат. Погрижил съм се да има кратки и подробни характеристики, като гледам кратките да са в началото на описанието, вкарани логично в текста и въпреки това голяма част дори толкова не прочитат.

За слайдерите ще е интересно да чуя мнения и на други, които явно за сега само си четат, защото аз правя експеримент, както казах и по-горе, с точно обратното. Пробвам без слайдери. Чисто просто продукти, т.е никакви въртележки/картинки, а по-скоро фронт пейдж с 2 секции: препоръчани, което реално са промоционални, и най-нови продукти.

Дори не на 1, а на други 2 магазина имах банери за категориите, слайдери и работата беше много зле. Махнах ги и конверсията се дигна почти двойно. Ситуацията е такава и сега. Магазин 1 също имаше слайд и конверсия 0,5%. Махнах го и вече е на 0,8% и върви нагоре.
 
Анализирайки го по-детайлно, потребителите се делят на 4 основни типа:

1. Новатори - тези, които са винаги готови да купят нещо ново, независимо от възрастта им. Склонни са да поемат риск, като решенията са изцяло самоинициативни.

2. Търсачите на силни усещания - тези, които дават мило и драго да получат "оргазъм" от продукта, ако може да е най-добрия.

3. Консерваторите - този тип потребители също са склонни да рискуват, но решенията се взимат изцяло на база информация, която са си набавили сами, както и от опита на останалите.

4. Хедонистични - тези винаги търсят удоволствието. Продуктът за тях не е само придобивка, но и нещото, задоволяващо тяхната страст.

Вярвам, че твоят тип потребители е №3, предимно. Но няма как да не закачиш и от другите групи.

Ще се съглася на 100%, че хората не четат. За това последно време предлагам на повечето хора, landing pages от новия тип - кратко, точно и ясно описание, няколко булета, графика или видео, бутон (линк или форма) и др. елементи (соц. бутони, тестимониуси, портфолио, клиенти т.н.), събрано на не повече от 2 скрола. Да, кофти, н факт. Хората вече са идея по-мързеливи.

И само да спомена, че дадените ми примери не са случайни. Голяма маса от хора са по-склони да купят заради ползите и по-малко заради характеристиките. Но не винаги. Ако забележим доста landing pages почват с: "Do You Want To Have Shining Smile And Attractive Teeth?" ... и продължава с "Our Proven To Work Teeth Whitening Product Will Make Your Teeth Healthy and White Within a Week". Нали, като идея. ;) Моят опит показва, че ако едно изречение може да продава да кажем от 100 на 1, то с малки промени и оптимизация, то може да подобри тези числа до 80:1, а и по-добре.

Текстовете са ти супер, не казвам нищо за тях. Но да знаеш, че потребителя иска да чуе и за ползите. И то не рядко. :)

Относно слайдърите. Тук щом си правил експерименти и резултати са ти показали коя е правилната стратегия, то аз няма как да споря с практиката. Те са реално въведени преди време, като главната идея е била да акцентират върху определени неща (ако са повече от 1 слайд) от първо поглеждане на потребителя.
 
От: Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

А как прецени, че поръчките са зле? На база трафик, посещения на даден продукт и как излизат. Препоръчвам ти да проследиш поведението им, преди да вземеш горното в предвид. Успехи и пиши, за да ги нагласим нещата. Ще я вдигнем, като гледам няма причина. Цената е ОК спрямо онлайн и офлайн магазините, нали?

1 точко малко ще ми е трудно със всичките описания но занапред ще си взема поука
2 работи се по социалните бутони
3 скайп ордера е намален и ще бъде преместен малко надолу
За поръчките си мисля че са зле защото: Не са много посещенията в магазина над 150 уникални на ден. Ср. продълж. на посещението 00:03:32 % нови посещения 61,07% Страници / посещение 6,43 Степен на отпадане 48,64% това показва аналитикса. Поръчки имам около 3/4 на месец не знам това дали е зле или е добре но поне според мен са малко. Някъде нещо куца сега ще оправя тези неща и се надявам да потръгнат нещата. Цената е еднаква почти във всички магазини за риболовни принадлежности.
 
Здравей. Ясно. Имаш ли възможност да им проследиш поведението, ще ти препоръчам и един statcоunter, има опция, при която се следи от къде влизат и излизат. Това е най-обективния начин да видиш къде ги губиш, ако смяташ, че конверсията е това, което трябва да е. Така де, ако там се дънят нещата. Всичко тук правим едно и също за всички проблеми - разбираме, че има такъв; установяваме неговото естество; правим няколко сюжета за отстраняването му (често е един, но правилен, защото е мислено върху него много); прилагаме най-добрия и наблюдаваме резултатите отново, за да можем да правим корекции, ако са необходими. Свободно може да се отнесе за всички бизнес процеси, а и в ежедневието. :)

Виж след изпълнението му как са нещата. Вярвам, че ще има леки подобрения. ;)

Я ми кажи от тези 150 уникални, колко са:

1. Тагетирани - попаднали от релвантни сайтове, но най-вече от търсачките.
2. И блуждаещи - такива, които са на сайта от незнайни ресурси (само да кажа, че трупането на нетаргетирани фенове и фолъри - може да го отнесеш тук).

Ако цената е еднаква - това е добре и зле. Но ще играе с теб. Доставката нали също я слагаш към крайната цена? Или не? Не, че нещо но за едни кукички, ще му е малко скъпичко да си ги вземе от теб, ако шипинга го натовари с 5 лева, примерно. Продукти, на които шипинга е само 5-10% от стойността им ще вървят, за другите, ще имаш проблем. Но това не е проблем ама грам. Често съм виждал тук да работят "търговските трикове" и да ти кажа честно, с малко се постига много.

Пример: Един пич продаваше газови уредби. Нищо по-различно от конкурентите си. Чатна се, че да избираш между лявото и дясното не е като да избираш между по-малкото и повечето. Той предложи безплатна консултация и оглед на горивната система, дори и да не поръчаш от него, ще имаш фри диагностика. Nice, a? :) Но нали знаеш как е когато си решил да сложиш газова уредба и някой се отнесе специално с теб. Успеваемостта му беше 99%. Да, винаги ги има и измекяри. :)

Замисли нещо в тази насока, ако случайно това с цената е така. ;)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Трафика е таргетиран повечето потребители са от сайтове за риболов сега поразгледах статистиката и за един месец имам само 300 уникални потребителя който не са таргитирани идват от един банер. Казвам че не са защото сайта няма нищо общо с риболова. Най много потребители получавам от google но не по продукти а от риболовни принадлежности и риболовен магазин. След малко ще сложа и този statcоunter. Цените са еднакви почти при всички риболовни магазини ще помисля върху предложението за консултация макар че винаги когато се е обадил клиент е получил необходимата информация за продуктите но явно е по добре ако е упоменато на сайта. Много се зачудвам за скайп бутона дали да не го премахна до момента от него нямам направена поръчка. Най често звънят но предполагам са деца който няма какво да правят и после си пишем един час глупости за това питат за друго и накрая мерси. Би ли казал сега бутоните дали са по добре. До няколко дни ще заменя и водния знак да не бие толкова на очи. Това е от мен за сега.
 
Аз когато и да съм участвал в правенето на онлайн магазин, никога не съм се замислял за скайп бутон. Даже сега един приятел си купува тема, в която има всичко необходими за целта соц. бутони, сложили и скайп, който ще премахне. Не знам случаи, в който някой ще предпочете да седне на лични си скайп да вкара магазина, като контакт и от там да вземе да си пише, при положение, че има поща, а по-директната връзка си е с телефона. Ако се търси нещо междинно, винаги може да се сложи един лайф чат (който реално си имаш така или иначе). :)

А това с консултацията беше пример, но може да се приложи. Може за твоя тип бизнес нещо друго да е по-атрактивно. Добре са бутоните, бих сложил twitter & pinterest (този не е много необходим де). А facebook бутона за шер, работи ли? Защото странно ми се отваря прозореца - не показва какво шервам. А ще допълваш ли с описания, продуктите?
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

За описанията какво да ти кажа там е малко по сложно. Например палатка за хиляда + лева си е с добро описание има на места стоки с по така описания вярно е. На например в момента имам 100 нови продукта които трябва да се качат за няколко дена. Стоките са с дребни цени и е доста трудно за няколко дена голямо описание да им се слага. Вярно че е добре с добро и по дълго описание но и времето ме притиска от време на време. Скайп бутона предполагам ще го махна. Ето пример с едно описание. http://sukibaits.com/layerz.html това мисля че си е напълно нормално описание. За бутона на фейса не разбрах как трябва да е.
 
Последно редактирано:
Да, прав си, сложно е. И аз съм имал преди време тази дилема, имам Х продукта за правене, няколко дали да са с 500+ думи, като не са големи, и правят малко на продажба, но като цяло мина ли приоритетните, стига се и до тях. И не го мисли, че някой ден може да са временно или постоянно out of stock. Но не е никога не съм подценявал. Имаше един продукт, беше по-скоро пълнител към основния, от който се печелеше по $4.50 на продажба и след месец може би биха поръчали пак, ако се сетят. Но какво да се прави, прави се и той. ;)

Да, това ревю е добре. А и забелязах, че може да се допреведат още елементи. Не че нещо, но на по-дребнавите им прави впечатление. Може да му отделиш време. И също бих ти препоръчал (аз го правя често, и ми харесва) да си интерликваш от контента продукти, страници, категории. Държа да отбележа, че тук говорим предимно за SEO и може би отчасти за Bounce Rate, което може да отнесем към SEO-то (качеството на сайта и предлаганата на него приятно подредена информация). :)

Виж какво ми излиза като шервам:

2sjf.png


Няма снимка, тайтъл, описание, линк и при шер ми дава грешка. За това. Като съм на тази тема, да ти кажа да си провериш всичко, за което се сетиш и може да те издъни. :)

Успехи и ако има нещо, на линия сме. :)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Така днес поставих и един бутон за отзиви за магазина намира се в ляво зелен пише Отзиви. Надявам се с него да накарам потребителите да дават оценки за магазина. Системата изпраща и емайл на потребителите закупили стока от магазина и ги подканя да пуснат едно мнение за продукта който са закупили. За да се стимулират да напишат мнението им давам отстъпка при следващата покупка при условие че споделят мнението във фейса отстъпката се увеличава. Надявам се по този начин да увелича посещенията и мненията за магазина. Бутоните съм ги намалил скайпа го премахнах остава да почна да се справям и с описанията. Нямам идея как да направя така че да се показва картинка когато се споделя от фейсбук бутона.
 
Само да вметна - продуктите, които са листнати на хоум страницата като фючър, гледай да ги пипнеш максимално. Подозирам, че благодарение, че са там отнасят доста трафик. Това не трябва да се пренебрегва. по никакъв начин. Направи ми впечатление, че някои нямат описания. ;)

Лошото при оценките (и по-конкретно ревютата) е, че се дават най-често при две положения - когато помолиш клиента или когато клиента не е доволен и търси къде да сподели разочарованията си. Рядко се случва някой да даде просто така, защото е доволен. Защо ли? Защото за тях е нормално да получат качество на високо ниво. Все пак то се дължи заради тях - те са прекарали време в търсене на подходящия магазин / сайт. Доброто обслужване не е бонус, то е задължително. За това и се учудвам, когато някой магазин пише, че превъзхожда другите по качествено изпълнение. :) Това не трябва да е отличителна черта, а просто част от предлаганото в магазина. Казвам го, за да не се разочароваш, че не се пълнят много много тези отзиви. Иначе хейта е както тук, така и навън. Няма разлика, навън са и от части по-дребнави, но защото всички разчитат на това, че си знаят правата.

Ето за това, подканването е добър вариант тук. ;) Както и факта, че им даваш бонус, ако го направят. ;) Може да им споделиш, че си социален и да станат твой фен. Прикани ги към някоя статия, или някой релевантни продукти. Godaddy са добри в това. Даже още при стъпките към checkout-а. :)

Не ти излиза картинка при шера ли? Нали знаеш, че с нея се вдига с 40% кликаемостта на линка. Ако нещо има тук, с което да помогнем. Кажи. Ще намерим причината. ;)
 

Горе