Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога.
Да, определено си на права посока. И ще те посъветвам да продължиш така, като в това число ще си кажа и моето мнение.
Няма лошо това с поддомейните, но да знаеш, че си е работа, но за сметка на това си си го отделила в индивидуален блог, което малко или много е добре, от гледна точна на къстамизация и разширяване във времето.
1. Добре си го структурирала.
Аз реално го направих на един сайт в горната лента, но ниво две, главното меню си остана, а под него следваха тези поддомейни, но ако не го позволява системата варианта със сайт бара е деален. Не, че не е добре, но аз гледам всичко на потребителя (така де, важните акценти) да са му пред очите още в началото.
То линкове ще си подсигуриш и с вътрешни, от статии, страници или коментари. Често се случва.
Определено ще имаш добре ранкващи се и не чак толкова добре, но след време всичко ще си дойде на мястото.
слагай различни, нищо, че е вътрешно линкване. Примерно, повече тук, още информация и така. А и някой селс изречение пак няма да е зле - "Разбери как да стигнеш там тук". Нещо такова.
2. Ааа, зависи за какво ще излиза пред основния. За неговите си думички, със сигурност ще е по-оптимизиран, но за главните, за нишата, което реално главния домейн има, ще е странно. Но пак лошо няма, но логически не ми е подредено.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. И снимката е е хубаво да е уникална. Като постове предполагам са тези оферти. Защо водиш пак към хоума. Нещо се обърках. Да речем имаш поддомейн varna.site.com и на него имаш постове на оферти, които са за почивки във Варна, което е супер готино, и искаш да водиш към самия хотел ли или? Иначе да - слагай дофолоу линк към сайта за групово пазаруване. Иначе може с този плъгин:
http://wordpress.org/plugins/wp-insert/ - с него може да интегрираш и управляваш рекламите на глоба си. Казвам го, защото няма да е лошо да имаш вътрешна ад мрежа за промотиране на горещите оферти. Ако си решила да имаш банери де. Но в такъв тип сайтове, често има.
2. Тук няма какво да кажа толкова. Само ще посъветвам това съдържание да е селс, ако може де. Те на сайта там могат и да купят, могат и да не купят, но ако ги обедиш, ще е по-лесно да вземат решение. А и все пак търсачката повече ще те хареса при лонг тейлите, за кратките кл. думи, ясно е, че и ауторити ще си гледа.
Специално за редиректна, те и за слагане на тайтъл в лика казват, че е хубава SEO техника, но ако се прекали, може да се отнесе нещо. За това по-умерено.
Аз реално с редиректа бих правил само най-важното, не и всичко. И определено може да се редиреква към сайта, но тук бих предпочел линк в нов таб с нофолул.
Внимателно и с ФБ, пускай им и интересни неща не само линкове с оферти.
Да има диалог. Нещо да се случва, но ти си знаеш де, какво ти бая.
Да знаеш, че стигнеш ли 2ра страница, играта малко се променят, там нямаш много право на издънки. Казвам го заради линковете и другите офлайн неща които биха могли да навредят на сайта ти. ;
Мисля, че си на прав път, пак ще го кажа, и си продължавай. Ако мога да съм полезен и с друго, тук.
И виж дали не може по някакъв начин покрай офертите да набуташ и малко инфо неща.
Аз май едно време ти предложих една обиколка по хотелите, за да си ги направиш ревютата. Като стане известен блога, само им кажи, че идваш да пишеш за тях в известния си блог и гледай какво тичане и мазнене има.