Зависи от къде ти идва трафика. Аз помагам с рекламата на няколко големи дропшипинг магазина и всичко зависи и от продукта( марджина) и от естеството на трафика.
Марджина преди разходите обикновено е 70-90%. Ако привличаш продажби чрез инстаграм реклама може чистата печалба да ти е 50-70% от оборота. FB реклама - 25-50% от оборота.
Ретаргетинга е около 60-75% печалба спрямо оборота.
Разбира се има и скапани дни, в които правиш само 10% печалба на оборота, но за да се избегне това, обикновено рекламата се разбива в 10-20+ кампании, различни държави, поне по 10-20-50 ад сета на кампания харчат се по 2-3к долара на ден за рекламата, от които поне 1-1.5к са тестове( сплит-тестинг) към нови аудитории. Това е само за 1 продукт.
И всеки ден спираш поне 500$ от рекламата и пускаш нови 500$ или 1 000$ в допълнение за тестване.
С две думи - няма някаква твърда сума. Всичко си зависи на 80% от продукта и на 20% от уменията на този, който прави рекламата. А и много зависи до каква информация имаш достъп. Networking с други успешни собственици на дропшипинг магазини е задължителен, където всеки споделя какви стратегии за оптимизране на реклама е тествал, за да може и другите да ги пробват/одобрят/отхвърлят/подобрят и да прекарваш поне по половин час на ден четейки нови методи на сплит-тестинг или пък като цяло тестване на продукти. След това тестваш цялата тази теория на практика с твоите печеливши продукти и допринасяш за твоя и успеха на другите.
Но максимата е просто - колкото повече пари харчиш на ден за реклама, стига да я оптимизираш добре, толкова ти е по-голям марджина спрямо конкуренцията. И трябва да хвърлиш няколко дни по 2-3-5 долара, за да можеш след това да харчиш максимално ефективно по 1 долар.
Магазин харчещ по 2к на ден за реклама винаги ще има по-висок процент печалба спрямо магазин харчещ по 1к. При една и съща реклама, един и същ продукт и един и същ лендсинг пейдж. Просто заради начина, по който различните методи на реклама работят.
Ако ти отнема по-малко от час на ден да провериш какво става със всичките ти кампании/реклами за специфичен продукт, това най-вероятно означава, че не правиш най-високия възможен марджин от кампаниите ти, защото не сплит-тестваш достатъчно.