Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

От: Re: От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Именно. За това всички да вземем правилната гледна точка, ще те помоля да отговориш на следният въпрос:

Получи ли две предупредителни писма, че услугата ти изтича, и сложи ли си ги на х*я?

Братле, кво си слагам на х*я не те засяга много, освен ако не сядаш отгоре му. Виж всички имаме други ангажименти и не си отваряме 10-те емайла по 3-пъти на ден, да получил съм имейлите, сетих се в последствие за въпросните файлове. Реших да ги помоля за услуга, като бивш лоялен клиент - искат ми пари, за да си получа фаловете. Реших да споделя, ти имаш друго мнение - ок, не е нужно да говориш за х*я ми, и той има чувства все пак...
 
Използвах този израз, просто защото виждам, че като ти се обясни нещо, като на човек - не го схващаш.

Прав си, всички имаме ангажименти. Това се отнася и за служителите на Jump, които от своя страна не са задължени да ти стартират ВПС-а за какъвто и да е било период от време, след като не си платил за да имаш удоволствието да го ползваш.

И да прав си, и аз имам ангажименти и не си отварям 10те пощи по 3 пъти на ден, ползвам телефона си и автоматично си прави проверките за това. Освен всичко друго има мейл клиенти за PC/Linux/Mac.

Отделно на това съм повече от сигурен, че първото писмо си го получил преди седмица, а второто през последните няколко дни. Е веднъж да се беше сетил да си провериш пощата?

Отделно на това пък, ти като клиент и като ползващ услугата, трябва да си помниш, а ако не помниш да си записваш (има тефтери - органайзери за по левче бройката), в които да си отбелязваш кога и какво трябва да платиш.

И аз решавам да споделя, имаме различни мнения :)

А да те попитам, забравяш ли да си плащаш телефона или пишеш теми, когато от някой мобилен оператор ти спрат изходящите обаждания, защото не си заплатил дължимото? Или пък като ти спрат тока, защото си забравил да си платиш във време и ти кажат - "30 лева такса за включване" и те са рекетьори?

Крайно време е да разберете, че никой не ви е длъжен. Поемете отговорност за ВАШЕТО безхаберие.
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Не искам да защитатавам никой, обаче след като очевидно няма такава тарифа официално -> другият път може някой да му поискат 60лв., 120лв и прочие.
Просто занапред е добре да се обявят изрично такива условия черно на бяло и ще се намалят драстично подобни случаи. Всички печелят всичко да е точно и ясно.

Очевидно много от пишещите не разбират проблема и плюят безмислено човека...
 
Re: От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Ей тука голяма, цензура. Да знаете, заглавието не е сменено от мен, не съм се наакал.

Пари ли Ви дават тези, че така им изпълнявате командите, нали тва е форум, ебаси не мога вече и мнението да си изкажа, изтрите ми темата направо, държа или да е с моето заглавие или да не съществува, моля.

Конкурети са ми но заглавието е некоректно... темата не я притежаваш ти ... притежаваш само собствените си мнения и може едно по едно да си ги изриеш като ползва бутона едит и ги замениш с ................ например... другите мения са си на другите потребители от форума и са си техни

Няма да зъдлбава в подробности ама ти труда на админите за нищо го нямаш...


Какъв бизнес, какви пет лева, осъзнайте се хора! Става въпрос за добро бизнес отношение към хостинг клиент. Вие на размяната на 30 лева "бизнес" ли му викате? Смешковци! Основно правило при работа с клиенти - един доволен клиент те хвали на 3 до 5 места, един недоволен клиент те хули на 18!

Не виждам какво им пречи на жабата да му пуснат файловете. Но явно такава им е политиката - да загубим повече време да се разправяме с някого с надеждата да му гепим за последно 30 кинта, отколкото да се покажем на висота.

Човек въобще не става дума за това, ако клиента беше на хостинга там е друго и що годе може да си позволим да ви пазим файловете за известно време след като НЕ е платено... (не на всякъде защото някъде са на същия принцип за бекъпите като при впсите*) Ако някой незнае стоиността на бекъпа ако е много про (enterprise class disaster redundancy в датацентър на минимум 400 мили разстояние) излиза до към 40% стоиността на хостинг услугата (само бекъпа и това е максимално тънко направено)...


Просто става дума за впс, при впса хайде да има един седмичен бекъп който е лесно достъпен (обаче този седмичен бекъп ще се презапише на следващата дата) за бекъп максимум до 7 дни след като е съспенднат няма (7 дни ако ви се спре акаунта деня веднага след бекъпа) 1 ден ако спре в деня преди него (ако има такъв) колкото по ниска е цена толкова повече се пести от услуги (най евтино в Европа може да вземеш впси без мениджмънт (само по въроси за мрежа и за хардуера отговарят и е без бекъп, има няколко дни с лейт фии и после терминират всичко за да се държи ниска цената особено при ссд пространството което е до 10 пъти малко от това на хардисковете за едни и същи пари трябва да се работи на близък до пълен капацитет...)

И минаваме на бекъпа на доставчика (колд бекъп) който за да не забозва машината докато се прави в доста случай представлява снимка (snapshot) на целия райд масив (доста често срещано) и по принцип е предназначен възстановяване в случай че нещо по сървъра се скапе да се върне цялото съдържание.... За да се извади конкретна машина от този архив това в доста случай не може да стане на бекъп сториджа ваденето като не е въстановяване на цяла машина ще отнеме от час два до половин ден... (отделно че в някой частни случай може да е съпроводено с разходи - ползвасе амазон гледчър сторидж за студени бекъпи) ако доставчика е имал проблем скапване на повече дискове щеше да си ги покрие той ама като няма кой да го плати... и отделно че директноно връщане на част от снапшот от колд строидж което е възможно при някой софтуери на работеща е сърповодено с риск нещо да е презапише не като хората (понеже те не бекъпват машина по машина а бекъпват сектори на диска който да бърдат възстановени в случай че целия дисков масив се скапе). (тук преди години стана една такава грешка точно с такъв софтуер презаписа грешен сървър в един датацентър в Германия на българска фирма и стана мазило 20 стрнаци тема


затова за да няма риск за плащашите клиенти ваденето на машината ще стане на друга машина или ще бъде направено в офиса на ръка ...


Ако машината не беше съспендата щеше да си има гореш бекъп и нямаше проблеми ....


*Годеди правят точно снапщот бекъпи тирят файловете от хостинга на първия ден заксъснение и въстановяват /ресторват от имаге бекъп след закъснение на плащането срещу 150 долара такса (предполгам калкулирано на база няколко часа админски труд)

www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1229320



Не мисля, че е уместно да се критикува или да се счита за рекет това.
Все пак се заплаща за услугата и доставчика не е длъжен да я предоставя безплатно след края на договора.

Въпреки това при нас имаме многократни подобни случаи, само миналата седмица бяхме помолени да бъде оставен след изтичането сървър, който няма да бъде плащан повече - да си изтеглят файловете и го оставихме 5 дни гратис, което би трябвало да е напълно достатъчно.

В някои случаи и след минималните три дни гратис, които даваме, ни молят да им се пусне за още ден, два и дори да са минали 10тина дни - пак го правим.
Това си е по наше усмотрение и разбира се при учтива молба от клиента, но до сега не сме отказвали или задължавали клиентите да плащат, въпреки че им е абонамента е изтекъл и не сме били длъжни.
Разбира се има изключения, когато сме засекли злоупотреби, но те са рядки.

Това си е въпрос на политика на всяка компания. Ние разчитаме на доброто име, което би ни донесло отношението към клиентите, други разчитат на нуждите на клиентите, като в този случай. Това не е рекет, а политика на компанията.

Като някой помоли и аз ги оставям работещи известно време, предполагам и джъмп щяха да го оставят за няколко дни ако беше писал преди да е спряна въроса е какво правим като не е предупредил, а минат няколко дни и вече нямаш еденичен бекъп на отделнитв виртулани машини на допълнителния локален диск а пазиш само терабайтов снапшот на бекъпа или както по често се прави терабайтове снапшот на основната машина... минаваме на това дългото което го написах и някой на добра воля трябва да поработи от няколко часа до половин ден...
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Използвах този израз, просто защото виждам, че като ти се обясни нещо, като на човек - не го схващаш.

Прав си, всички имаме ангажименти. Това се отнася и за служителите на Jump, които от своя страна не са задължени да ти стартират ВПС-а за какъвто и да е било период от време, след като не си платил за да имаш удоволствието да го ползваш.

И да прав си, и аз имам ангажименти и не си отварям 10те пощи по 3 пъти на ден, ползвам телефона си и автоматично си прави проверките за това. Освен всичко друго има мейл клиенти за PC/Linux/Mac.

Отделно на това съм повече от сигурен, че първото писмо си го получил преди седмица, а второто през последните няколко дни. Е веднъж да се беше сетил да си провериш пощата?

Отделно на това пък, ти като клиент и като ползващ услугата, трябва да си помниш, а ако не помниш да си записваш (има тефтери - органайзери за по левче бройката), в които да си отбелязваш кога и какво трябва да платиш.

И аз решавам да споделя, имаме различни мнения :)

А да те попитам, забравяш ли да си плащаш телефона или пишеш теми, когато от някой мобилен оператор ти спрат изходящите обаждания, защото не си заплатил дължимото? Или пък като ти спрат тока, защото си забравил да си платиш във време и ти кажат - "30 лева такса за включване" и те са рекетьори?

Крайно време е да разберете, че никой не ви е длъжен. Поемете отговорност за ВАШЕТО безхаберие.

Крайно време е да се научиш да четеш. Пише го над тебе, ама не ти, пак твойта си баеш, казал съм бил, че са ми длъжни, еми покажи ми къде съм го казал и ще ти отговоря, ако съм тук.

Не може всички да сме с модерни телефони и да имаме разни приложения, хора сме, понякога забравяме, а понякога и грешим. Исках някакво лоялно отношение, колегата им горе от друга фирма даже се изказа, че редовно им се случва някой да забравя по-нещо на сървърите им, и правят подобни услуги за клиентите си. Просто искам да стане ясно, че jump.bg не го правят, а искат да им платиш впс-то си за месец, за да си дръпнеш файла.
 
Re: От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Не искам да защитатавам никой, обаче след като очевидно няма такава тарифа официално -> другият път може някой да му поискат 60лв., 120лв и прочие.
Просто занапред е добре да се обявят изрично такива условия черно на бяло и ще се намалят драстично подобни случаи. Всички печелят всичко да е точно и ясно.

Очевидно много от пишещите не разбират проблема и плюят безмислено човека...

то не е такса за нещо специфично плащаш си месеца пускат ти машината теглиш и се махаш... където е обявена такса обикновенно са клалкулирани часовете админски труд и е дебело... виж как е при годеди в предния ми пост

просто заради естевството на стандарните решение бекъпа при шеърд хостинга може да стане лесно безпроблемно и безплатно при някой фирми.... при впс в повечето случай неможе
 
От: Re: От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Конкурети са ми но заглавието е некоректно... темата не я притежаваш ти ... притежаваш само собствените си мнения и може едно по едно да си ги изриеш като ползва бутона едит и ги замениш с ................ например... другите мения са си на другите потребители от форума и са си техни

Няма да зъдлбава в подробности ама ти труда на админите за нищо го нямаш...




Човек въобще не става дума за това, ако клиента беше на хостинга там е друго и що годе може да си позволим да ви пазим файловете за известно време след като НЕ е платено... (не на всякъде защото някъде са на същия принцип за бекъпите като при впсите*) Ако някой незнае стоиността на бекъпа ако е много про (enterprise class disaster redundancy в датацентър на минимум 400 мили разстояние) излиза до към 40% стоиността на хостинг услугата (само бекъпа и това е максимално тънко направено)...


Просто става дума за впс, при впса хайде да има един седмичен бекъп който е лесно достъпен (обаче този седмичен бекъп ще се презапише на следващата дата) за бекъп максимум до 7 дни след като е съспенднат няма (7 дни ако ви се спре акаунта деня веднага след бекъпа) 1 ден ако спре в деня преди него (ако има такъв) колкото по ниска е цена толкова повече се пести от услуги (най евтино в Европа може да вземеш впси без мениджмънт (само по въроси за мрежа и за хардуера отговарят и е без бекъп, има няколко дни с лейт фии и после терминират всичко за да се държи ниска цената особено при ссд пространството което е до 10 пъти малко от това на хардисковете за едни и същи пари трябва да се работи на близък до пълен капацитет...)

И минаваме на бекъпа на доставчика (колд бекъп) който за да не забозва машината докато се прави в доста случай представлява снимка (snapshot) на целия райд масив (доста често срещано) и по принцип е предназначен възстановяване в случай че нещо по сървъра се скапе да се върне цялото съдържание.... За да се извади конкретна машина от този архив това в доста случай не може да стане на бекъп сториджа ваденето като не е въстановяване на цяла машина ще отнеме от час два до половин ден... (отделно че в някой частни случай може да е съпроводено с разходи - ползвасе амазон гледчър сторидж за студени бекъпи) ако доставчика е имал проблем скапване на повече дискове щеше да си ги покрие той ама като няма кой да го плати... и отделно че директноно връщане на част от снапшот от колд строидж което е възможно при някой софтуери на работеща е сърповодено с риск нещо да е презапише не като хората (понеже те не бекъпват машина по машина а бекъпват сектори на диска който да бърдат възстановени в случай че целия дисков масив се скапе). (тук преди години стана една такава грешка точно с такъв софтуер презаписа грешен сървър в един датацентър в Германия на българска фирма и стана мазило 20 стрнаци тема


затова за да няма риск за плащашите клиенти ваденето на машината ще стане на друга машина или ще бъде направено в офиса на ръка ...


Ако машината не беше съспендата щеше да си има гореш бекъп и нямаше проблеми ....


*Годеди правят точно снапщот бекъпи тирят файловете от хостинга на първия ден заксъснение и въстановяват /ресторват от имаге бекъп след закъснение на плащането срещу 150 долара такса (предполгам калкулирано на база няколко часа админски труд)

www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1229320





Като някой помоли и аз ги оставям работещи известно време, предполагам и джъмп щяха да го оставят за няколко дни ако беше писал преди да е спряна въроса е какво правим като не е предупредил, а минат няколко дни и вече нямаш еденичен бекъп на отделнитв виртулани машини на допълнителния локален диск а пазиш само терабайтов снапшот на бекъпа или както по често се прави терабайтове снапшот на основната машина... минаваме на това дългото което го написах и някой на добра воля трябва да поработи от няколко часа до половин ден...

Добре де, ама да бяха си направили труда да ми обяснят, ако процедурата изисква подобно нещо, примерно 10 работни часа за 1 човек заемане на ресурси, ала бала и т.н, щях ли да писна - НЕ. А не да ми отговарят в стил Ал Капоне, ако искаш файловете си - плати си впс-то. : )

П.С Айде няма да се заяждам, че е и извън темата, но ми е много чудно по-какви критерии определяте кое е коректно заглавие и кое не. Аз мисля, че беше коректно, а ти очевидно не, това, че си собственик ли те прави по-прав от мен : ). Хубаво ще е да го кажете публично, понеже това да променяте заглавието на темите е малко..
 
Виж, неспасяем случай такъв.

Да сложиш епитет на някой, като рекетьор, защото не си се погрижил сам за ТВОИТЕ файлове и ТВОЕТО спокойствие си е чисто извиване на ръцете и уронване на репутацията.

С темата казваш точно това - те са длъжни да ми пуснат впс-а, за да си дръпна файловете, а гадните чичковци ми искат пари за това.

И ако ми беше прочел мнението, щеше да разбереш, че не ти трябва модерен телефон и приложение, а джобно тефтерче.

Както и да е. Спасявай се ;)

В БГ, хостинг бизнеса е на такова ниво, че каквото и да направиш, все ще си черен, освен ако не почнеш да го раздаваш без пари, ама и тогава пак ще изскочи някой, като онези убавци с линукс дистрибуцията, които проплакаха от хост.бг. Тъжна гледка.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Виж, неспасяем случай такъв.

Да сложиш епитет на някой, като рекетьор, защото не си се погрижил сам за ТВОИТЕ файлове и ТВОЕТО спокойствие си е чисто извиване на ръцете и уронване на репутацията.

С темата казваш точно това - те са длъжни да ми пуснат впс-а, за да си дръпна файловете, а гадните чичковци ми искат пари за това.

И ако ми беше прочел мнението, щеше да разбереш, че не ти трябва модерен телефон и приложение, а джобно тефтерче.

Както и да е. Спасявай се ;)

В БГ, хостинг бизнеса е на такова ниво, че каквото и да направиш, все ще си черен, освен ако не почнеш да го раздаваш без пари, ама и тогава пак ще изскочи някой, като онези убавци с линукс дистрибуцията, които проплакаха от хост.бг. Тъжна гледка.

U`ve left me speechless :-/
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

В неймчийп ми се е случвало, на шеред хостинг. Платих 1 месец и си взех всичко.
 
От: Re: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Виж, неспасяем случай такъв.

Да сложиш епитет на някой, като рекетьор, защото не си се погрижил сам за ТВОИТЕ файлове и ТВОЕТО спокойствие си е чисто извиване на ръцете и уронване на репутацията.

С темата казваш точно това - те са длъжни да ми пуснат впс-а, за да си дръпна файловете, а гадните чичковци ми искат пари за това.

И ако ми беше прочел мнението, щеше да разбереш, че не ти трябва модерен телефон и приложение, а джобно тефтерче.

Както и да е. Спасявай се ;)

В БГ, хостинг бизнеса е на такова ниво, че каквото и да направиш, все ще си черен, освен ако не почнеш да го раздаваш без пари, ама и тогава пак ще изскочи някой, като онези убавци с линукс дистрибуцията, които проплакаха от хост.бг. Тъжна гледка.

Кво казвам в темата остави хората да преценят, не мисли вместо тях, моля те. Тва дето си написал е по-скоро ти какво разбираш. И аз не потвърждавам думите ти, понеже ти написах поне 2 пъти какво искам да кажа, ама едно си баба знае едно си баба бае..
 
:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Няма какво повече да добавя.
 
:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Няма какво повече да добавя.

Смятай, щом ктомов успя да изкара от нерви. :)

И към автора отново, щом не можеш в едно заглавие да обясниш какъв реално е проблема, какво си тръгнал да се знаимаваш с маркетинг. :)
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Не разбирам от хостинг. Благодаря @coolice, горе-долу добих представа. Мнението ми обаче е повлияно от мъглата в общите условия на джъмп и от бизнес етиката, която изповядвам. Естествено, че авторът си е виновен, ситуацията обаче е интересна и провокативна. Доколко джъмп трябва да опишат процедурите в подобни ситуации? Подвеждащи ли са общите им условия? Доколко клиентът, дори и отказващ се е важен за дадена фирма?
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Аз проблем в общите условия не виждам. Там пише, че пазят файловете един месец след приключване на договора. Никъде не пише, че са длъжни да дадат достъп до файловете в тоя един месец.
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Привет отново,

Условията за ползване на услугите ни - не е описано това, което споменавате, защото не съм сметнал за нужно да се обяснява, че когато една услуга не е платена се деактивира.
Надявам се разбирате, че тук не става въпрос за нещо, което може да се интерпретира по различни начини.

Абсолютно никъде не сме споменали за такси, които не са описани, като бекъп или предоставяне на файлове. Това е виртуална услуга, която не е платена, а притежателят и е информиран (Автоматични писма) за това предварително.
 
Re: От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Не разбирам от хостинг. Благодаря @coolice, горе-долу добих представа. Мнението ми обаче е повлияно от мъглата в общите условия на джъмп и от бизнес етиката, която изповядвам. Естествено, че авторът си е виновен, ситуацията обаче е интересна и провокативна. Доколко джъмп трябва да опишат процедурите в подобни ситуации? Подвеждащи ли са общите им условия? Доколко клиентът, дори и отказващ се е важен за дадена фирма?

Привет.

Макар и малко рязко да влезе в темата, мисля, че заслужаваш някакъв отговор.

Аз лично като клиент, не смятам, че общите условия за подвеждащи. Джъмп държат 30 дневен бекъп, в случай, че клиента наистина е забравил да поднови ВПС-а си или няма финансовата възможност да го направи (не са БЧК, че да го пускат неопределено време без пари).

Това, което Windboy иска е активация на услугата, макар да не го разбира по такъв начин. За да имаш достъп до фтп файловете, ти трябва активна услуга.

Това нещо е написано в полученият имейл "НЕ СЕ ПРЕДОСТАВЯ ПОДДРЪЖКА НА ИЗТЕКЛИ УСЛУГИ". В случаят услугата е изтекла и потребителят има право да направи избор - подновява я за най-краткият срок от време който предлагат (1 месец), или просто забравя за информацията, която се намира на въпросният ВПС.

Тук трябва да се отбележи нещо - за разлика от други компании, които искат допълнителна такса за реактивация на впс-а, която обикновено възлиза на 2-3 пъти месечната такава, тук това нещо го няма!

Накратко в случая - забравил си услугата да изтече, подновяваш я - правиш каквото пожелаеш.
В други компании - забравил си услугата да изтече, плащаш такса за реактивация (3 х месечната такса), плащаш месечна така и тогава ти я подновяват.

Еми .. нека са черни.
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Четири страници чесане на езици за нищо :) @Windboy, при положение, че VPS-а е спрян поради неплащане и ти няма да го подновиш, няма как да искаш да получиш някакви файлове от него, още повече, че хората вече са ти дали 24 часа гратисен период да изтеглиш всичко, което ти е било необходимо от него. Няма сила на земята, която да ги накара да го пуснат отново, било то и за 2 файла, още повече, че си отворил тема тук, с която уронваш престижа им.

Според общите им условия те ще пазят контейнера 30 дни, след което ще го терминират и най-вероятно ще получиш един мейл, в който те информират, че твоят VPS е бил терминиран.

Не виждам никаква причина да роптаеш и да си знаеш твоето си, ако и аз бях на тяхно място нямаше да ти пусна VPS-a, нито щях да ти изпратя архив, файлове или каквото и да било, докато не видя, че си платил фактурата си за още 1 месец. Крайно време е да разберете, че не хостинг компаниите са в грешка или имат лоши общи условия, а в повечето случаи вие сами си го правите. Знаеш, че ще спираш услугата и си теглиш всичко, което ти трябва. В случая си забравил, напълно те разбирам, но сам си си виновен и ще трябва да си платиш за грешката.

Искаш да ти пратят архив на 'public_html'-a безвъзмездно. Няма нищо лошо в това, дали ще се съгласят или не е фирмена политика и никой няма право да им се бърка тук. Представи си обаче, че тази папка е 50GB, знаеш ли колко време и ресурс на физическата машина на която се хостват сървърите би отнело да се направи архив? След това колко време ще ти трябва да го дръпнеш и т.н. Нали не очакваш безплатно хостинга да си товари хардуера и да ангажира 1 човек от съпорта да се занимава с това и само защото си забравил файловете си и отказваш да си платиш за реактивацията на услугата :)

Не ставайте смешни, моля ви се...
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Рядко пиша в подобни теми, тъй като е и безсмислено да се пише, заради това, че клиентът никога няма право, а условията и правилата почти винаги са били в ущърб (отделно настрана двойните, тройните стандарти, „начинът“ на прочит, разбиране и тълкуване).

„Това, което Windboy иска е активация на услугата, макар да не го разбира по такъв начин. За да имаш достъп до фтп файловете, ти трябва активна услуга.“ – „услугата“ = дисково пространство на сървър на дадената компания, екстри, домейни и измишльотини. „фтп“ не знам какво е, освен никога съществувала българска и кирилска дума, но за FTP вече всеки знае. Още от заглавието си проличава, че се иска достъп до „файловете“, а НЕ до достъп до тях, осъществен по канал „FTP“ (който е част от платената/активна услуга). Нито иска SFTP/SSH достъп до тях.

Безплатен достъп до файловете, вкл. и база данни, ако има такава, може (и би следвало да има) да има, когато се архивират и качат в пространство, което НЕ е част от предлаганата услуга. За което съответно има сайтове/методи, предлагащи това, изредени дори тук (Google Drive/Dropbox/p2p/OneDrive и др. ---> те НЕ са част от услугата, нито някога са били, нито ще бъдат). Archiving & Uploading на този .rar архив с парола, предадена на клиента, предоставен/качен в сайт по негов избор (нямащ общо с „платената и активна услуга“) не би следвало да се смята/тълкува като „поддръжка на изтекла услуга“, а КРАЙНА ФАЗА ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА Hosting <> Client (за която клиентът е бил платил още с идването в този hosting). Т.е. процес за осъществяване на крайната фаза, без който клиентът (да) има пълното право за получаване на файловете си (по канал, който няма общо и не е част от „услугата“ на доставчика).

В случая Hosting-а е предоставил авт. е-mails и прочие, ако ще и през секунда да е имало e-mails, телефонни обаждания на 6 часа, SMS-и през час и пр., няма значение това (нито това дали клиента е спал, не е ли спал, бил ли е в чужбина, къде си е мятал малкия генерал, както и дори дали е жив или не; 3-то лице от негово име, ако е починал, би следвало да може да получи финализиращата фаза, без да е нужно да плаща, след като приживе е било плащано достатъчно и по-важното – ВКЛЮЧВАЛО крайната фаза). Има значение, че клиентът в случая НЕ получава част от платената услуга, за която си е плащал ежемесечно, докато е можел, а тази услуга е „крайната фаза/финализирането“ (т.е. получавал е 99,9%, доволен е, макар и както е писал в края на периода да не е използвал опр. брой дни, но НЕ получава и му се ОТКАЗВА да получи 0,01%, свързан с финализацията). Обясних коя е тя, както и обосноваването. Съответно такава тема не само, че трябва да съществува, но и би следвало Hosting Providers (и не само те) да се замислят какво реално вършат.

„Процес на осъществяване на крайната фаза“ – няма (Archiving & Uploading to a 3rd party free web space, p2p as .torrent, etc.). Съответно и няма осъществено финализиране.

Клиентът не е длъжен да става роб, за да плаща наново, за да му бъде активиран/подновен достъпът до FTP файловете, тъй като това е част от платената услуга (свързана и с платената поддръжка, съответно). Но би следвало да има възможност за получаване безплатно, посочих вече как, защо, както и солидно обосновано, на това, с което се е разпореждал, в сл. на файловете (ако имаше DB, и с нея също) по логично безплатен/алтернативен канал, който не е част от платената услуга, а логично по безплатен канал, метод, трасе, gateway или както искате го наричайте.

Абзаците ми са на база неутрална гледна точка, нямайки общо нито с OP, нито с доставчикът на услуги. Страна не вземам, тъй като още в началото съм упоменал, че принципно всичко се прави да е в ущърб (т.е. хората да не си мислят, че видиш ли, само банките били виновни за еди си кои неща; че сам ISP-а им бил виновен; че само домоуправителят гафи; че само съседът ти е най-големият проблем с неговите котки и мирис на котешко на кварталната площадка и пр. – доста компании, хора и пр. волно или неволно действат често в ущърб, като дори и НЕ го осъзнават, нито проумяват). Но има разлика дали е тип „умишлено“ или „неволно/непредумишлено“. Кой от 2-та вариант е тук не знам и не искам да знам, но знам, че OP не е получил:

„Процес на осъществяване на крайната фаза“ – няма (Archiving & Uploading to a 3rd party free web space, p2p as .torrent, etc.). Съответно и няма осъществено финализиране.

Искаш да ти пратят архив на 'public_html'-a безвъзмездно. Няма нищо лошо в това, дали ще се съгласят или не е фирмена политика и никой няма право да им се бърка тук. Представи си обаче, че тази папка е 50GB, знаеш ли колко време и ресурс на физическата машина на която се хостват сървърите би отнело да се направи архив? След това колко време ще ти трябва да го дръпнеш и т.н. Нали не очакваш безплатно хостинга да си товари хардуера и да ангажира 1 човек от съпорта да се занимава с това и само защото си забравил файловете си и отказваш да си платиш за реактивацията на услугата :)

Има леко объркване. Нека си припомним историята с MegaUpload, Kim Dotcom и файловете на качващите. Хората все така си ги искат и би следвало да си ги получат, дори и дела имаше. Добър пример се дава за тези 50 GB, отговорът тук е прост: клиентът изпраща свой носител (SSD/HDD с достатъчно голям размер, за да ги поеме; или DVD едно-две, ако са < 9 GB) по физическата поща за негова сметка към hosting provider-а. Той ги качва на носителя и изпраща обратно, без да поема куриерски/пощенски разходи за целта (но и без наложен платеж). Това е вариант „Б“. Вариант „А“ е ясен, с качването в свободен hosting, p2p чрез seed-ване също, т.е. дигиталният метод. Клиентът си получава файловете, работата е свършена. И преди да цитираме T&C, както и хората да се обясняват по-надолу, нека са наясно, че ToS-а бива override-ван от:

Конституция на Република България:

Чл. 17.
(1) Правото на собственост и на наследяване се гарантира и защитава от закона. (споменах и по-горе, ако дори е починал човек и с логично неплатен достъп, той отново има право на собственост на файловете си)
(2) Собствеността е частна и публична.
(3) Частната собственост е неприкосновена. (rack server-а/хардуера е частен, в сл. на дадената компания; файловете са частни на гражданинът/OP, те са НЕГОВИ и неприкосновени, НЕ са собственост на компанията, независимо колко дълго стоят на неин сървър или не, както и дали има активна услуга или не гражданинът; да, те могат да бъдат заличени авт. след 30-тия/90-тия ден, но това НЕ значи, че до 30-тият ден гражданинът няма право на достъп до собствените си файлове, обясних вече по какви и кои канали, НЯМАЩИ общо и НЕБЪДЕЙКИ част от „активната/платена услуга“ на дадената компания)
:!:

И да, наясно съм, че ще продължават увъртанията, „тълкуванията“ по собствени начини (без солидна обоснованост), пасажи и пр., за това и аз няма да се хабя да пиша отговори, т.е. може да се счита този за един-единствен пост в темата. От там нататък всяка от 2-те страни може сама да реши как да процедира (разбира се, ако може и ако ѝ е по силите, ако има такива, както и време).
 
От: Jump.bg Проблем след като не съм платил да си взема файловете

Братле, кво си слагам на х*я не те засяга много, освен ако не сядаш отгоре му. Виж всички имаме други ангажименти и не си отваряме 10-те емайла по 3-пъти на ден
само да вметна че 20 дни не си ползвал хостинга по твой думи ..
а моя въпрос е как така от 21 дни не си си отварял пощата?
и после след 26 дни (отваряте пощата ) се сещате за този Мега важен файл без който не можете да живеете.
тази тема е пълна Комедия.
п.с
После ни плюят навсякъде по света... що ли ?
 

Горе