bigdarkmad
Member
Тука е пълно с педали и некадърници, няма смисъл да ги предупреждавам за каквото и да било. Да ходят да пасат!
Последно редактирано:
И аз се чудя какъв е проблема с кодовете от ПейПал, две Виза карти съм добавил през последните 2 години - никакви проблеми с получаването на кода и верификацията на картите.
Иначе да - замаяни им са служителите по клоновете и то много! С жена ми два пъти ходихме да си сменя адресната регистрация и на двата пъти я объркаха. По телефона ти се карат като им се обадиш да ги питаш защо по дяволите автоматичното плащане на комуналните сметки се бави с по месец и текат лихви (и какво ще стане с лихвите). Ей такива работи...по български...как да не ти стоплят душата.
Кодовете за пайпал излизат в дск директа след 2-3 дни ,а не ВЕДНАГА.
Никога не съм имал проблеми с ДСК.Винаги може да се появят....разбира се....
ДСК е пародия на банка , това е просто факт. Служителките не са любезни по повечето въпроси знаят по малко и от клиентите. Аз съм към ПИБ - разликата е от земята до небето.
Тоест трябва да обиколя всички клонове на банката за да си дам мнението ли ? Служителка виждал ли си да вика на клиент ? Е аз съм виждал , в ДСК. Като влезнеш в ПИБ хората са усмихнати , гледат да ти обеснят ако нещо не си наясно - ония в ДСК те гледат все едно си им изял закуската.Много ми е смешно, как някакви псевдо предприемачи, се изказват, коя банка каква е. Т'ва че в 3, 5 или 10 клона на банката, не са ви обслужили както трябва не значи, че на всякъде е така. На всякъде има кофти служители. Нямам нищо общо с дск, но я позлвам от дълги години, не мога да се оплача. Служителките са любезни, онлайн банкирането не ми е правило проблеми. Никой не е виновен, че когато подписвате нещо не го четете! Ясно и точно пише, кога и как се закрива една карта, колко е месечната такса по тая карта. Типичния селянин, разбрал не разбрал отива да вдига скандали на служителките, сякаш те са виновни, че той не си е прочел договора... ебати пародията