БАНКА ДСК - СТОЙТЕ ДАЛЕЧЕ, ПЪЛНА МИЗЕРИЯ, КОШМАРНА РАБОТА

И на мен ми прави впечатление последно време кофтито махленско поведение на служителите по банките. Не знам каква е причината, дали ниските заплати, дали липсата на контрол, но е много лошо като знаеш, че ще трябва да се караш с някоя баба 30 години по-голяма от тебе и то да и обясняваш неща ти на нея, които тя трябва да е наясно и да не ти губи времето. Онзи ден ми повишава тон една бабка в експресбанк, че не можела да ми даде толкова пари в момента. Започват и на "ти" да ми говорят все едно се знайме от детските години някой по-млади служители. Аз продължавам на Вие, а те пак на Ти. Започвам да се чудя аз ли не излъчвам респект достатъчно да не е в мен грешката :)
В теб е грешката - използваш грешната банка. Още преди години , когато ми отказаха кредитна карта , разбрах че тази банка не е за мен и закрих всичко.
 
Онзи ден ми повишава тон една бабка в експресбанк, че не можела да ми даде толкова пари в момента.

Там е ключът от палатката. Не могат/искат да ти дадат ТВОИТЕ ПАРИ!!! Защото банките просто ги нямат ... ще протакат, ще те питат за какво са ти, елате друг ден и т.н. Пълна мизерия, директно трябва да ти светва червената лампа.
 
В теб е грешката - използваш грешната банка. Още преди години , когато ми отказаха кредитна карта , разбрах че тази банка не е за мен и закрих всичко.
И аз мисля, че от клон до клон има голяма разлика. Независимо от банката. ;) Пробвай да те обслужат в ДСК на бул. Мария Луиза и примерно на Черковна и Оборище, ще видиш каква огромна разлика има. Не знам защо, но определено се усеща. В ДСК съм забелязал, че точно отношението може да е с много големи амплитуди, базирайки не на клонове. В никоя друга банка няма такова "разминаване" в качеството на обслужването. Причина ... неясна. ;)
 
Здравейте, нов съм, регистрирам се по повод тая тема, но ще си говорим за бизнес в други.
Имам проблем с ДСК напоследък - Онлайн банкирането не работи през ден или ако работи, не им работи връзката с половината доставчици на услуги на които трябва да платя, така че пак все едно не работи. Почти е невъзможно да ми вдигне някой в кол центъра, а като вдигне е толкова полезен колкото 18-те различни версии на една и съща документация която поддържат на сайта си. В клоновете вече не искам да ходя, защото със счетито последния път чакахме с някво номерче в ръка 35 минути преди няква мила лелка да ме попита какво чакаме и да ми каже , че то трябвало на горния етаж да отидеме, щото там се обслужвали фирмени сметки. Табела, разбира се няма. Преводи от пейпал отнемаха по 2-3 дни доскоро, сега никога не знам кога ще дойдат и в момента явно (понеже вече мина 16ч.) излиза, че и днеска няма да си получа парите дето съм ги наредил миналия вторник сутрин. Тогава наредих и плащания към няколко контрагента от там и още в четвъртък си получиха парите (само един в петък сутринта, ама според мене просто тогава е проверил). Останалите, на които трябва да платя и ги бавя вече ще ме гледат малко по-така.

Кажете ми какви банки ползвате, които наистина имат работещ кол център, могат да се справят с превеждането на суми от пейпал без това да е невероятно бавна и драматична за тях процедура и имат електронно банкиране, на което можеш в по-голямата част от времето да разчиташ? И извън България да са, няма проблем, стига да не трябва да летя за да откривам сметки защото нямам време и желание. Инетересува ме не само понякога да отговарят на горните критерии, а да мога да разчитам че наистина, освен при някакви форс мажорни обстоятелства, ще мога да знам че съм им клиент и, че го знаят това.

ПС. Само без ПроКредит, те са по-зле от ДСК, или поне бяха.
 
От булбанк съм изключително доволен. Онлайн банкирането е добро и не съм имал проблеми, но мобилното банкиране е супер яко. От както си го сложих вече не използвам онлайн банкиране, защото е супер удобно. Звънял съм им не веднъж и винаги вдигат бързо и са супер отзивчиви.

Здравейте, нов съм, регистрирам се по повод тая тема, но ще си говорим за бизнес в други.
Имам проблем с ДСК напоследък - Онлайн банкирането не работи през ден или ако работи, не им работи връзката с половината доставчици на услуги на които трябва да платя, така че пак все едно не работи. Почти е невъзможно да ми вдигне някой в кол центъра, а като вдигне е толкова полезен колкото 18-те различни версии на една и съща документация която поддържат на сайта си. В клоновете вече не искам да ходя, защото със счетито последния път чакахме с някво номерче в ръка 35 минути преди няква мила лелка да ме попита какво чакаме и да ми каже , че то трябвало на горния етаж да отидеме, щото там се обслужвали фирмени сметки. Табела, разбира се няма. Преводи от пейпал отнемаха по 2-3 дни доскоро, сега никога не знам кога ще дойдат и в момента явно (понеже вече мина 16ч.) излиза, че и днеска няма да си получа парите дето съм ги наредил миналия вторник сутрин. Тогава наредих и плащания към няколко контрагента от там и още в четвъртък си получиха парите (само един в петък сутринта, ама според мене просто тогава е проверил). Останалите, на които трябва да платя и ги бавя вече ще ме гледат малко по-така.

Кажете ми какви банки ползвате, които наистина имат работещ кол център, могат да се справят с превеждането на суми от пейпал без това да е невероятно бавна и драматична за тях процедура и имат електронно банкиране, на което можеш в по-голямата част от времето да разчиташ? И извън България да са, няма проблем, стига да не трябва да летя за да откривам сметки защото нямам време и желание. Инетересува ме не само понякога да отговарят на горните критерии, а да мога да разчитам че наистина, освен при някакви форс мажорни обстоятелства, ще мога да знам че съм им клиент и, че го знаят това.

ПС. Само без ПроКредит, те са по-зле от ДСК, или поне бяха.
 
Мерси за бързия отговор!
Мобилното им банкиране позволява ли да се правят преводи? При ДСК само битови сметки може да се плащат?
 
Да, позволява и е доста удобно, за разлика от това на ОББ, което е трагично.
 
Да, позволява и е доста удобно, за разлика от това на ОББ, което е трагично.
Аз мога да кажа, че примерно на ЦКБ онлайн банкирането леко изостава от всички останали. Може би в момента добро впечатление са ми направили (от познати и лични наблюдения) - БулБанк, ПИБ и Райфайзен. Но може би другаде не са ОК. Примерно знам, че ПИБ и чекове не са вече съвместими понятия, а реално още някои външни компании работят така. Трябва да направим анкета май за най-добро онлайн банкиране при банките. :)
 
@Victor R, имай предвид, че мобилното банкиране на Уникредит е само за физически лица, а доколкото виждам, ти питаш за фирма. При това положение ще можеш да ползваш само обикновеното интернет банкиране. Въпреки това и аз препоръчвам Уникредит - ползвам ги вече почти 2 години за фирмени сметки и нямам никакви проблеми.

Честно казано, не знам как още има хора да се набутват при ДСК. Обслужването им наподобява държавната администрация, а много от услугите им са под всякаква критика.
 
@Attacker благодаря!
ДСК до един момент вървяха сериозно нагоре, поне в моите очи. Изведнъж обаче тръгнаха наопаки и сега почти се върнаха там, където бяха преди 10г. Аз съм с тях от времето на възхода им, когато дори беше приятно да отидеш в някой клон, ей така. Сега май бюджета е 99% за реклама и 1% за реално подобряване на обслужването. И си прав, услугите им са почти всичките наполовина завършени. Има ги, ама няма много полза от тях през повечето време.
 
За мен интернет банкирането на SGEB е номер 1. :)
Определено е така. И аз имам наблюдения, SGEB са лидери в онлайн банкирането. ;)

И според мен ДСК даде много назад. Последните години особено. А тръгнаха много силно и мислех, че ще станат лидери в това отношение, защото каквото и да си говорим, това е бъдещето. На никой не му се виси по каси. :)
 
СГЕБ са най-големите дебили на земята. Банкоматите им вечно не работят, пускат супер гадни банкноти, напоследък това го пооправиха де, служителките им са отвратително нелюбезни. Ама отвратително нелюбезни. Такова надменно поведение само в държавната администрация съм виждал. В банка никой никога не ми е говорил на ТИ освен в СГЕБ, даже и като бях на 14. В ДСК и ОББ, които са трагични банки, положението е по-добре.

Имам карта която първо ползвах като ученик, после продължих да я ползвам като студент в СГЕБ, такса не плащам, за това ги търпя, обаче съответно и нищо не получавам насреща си, срещу това, че въртя баланс там. Навсичкото отгоре наглеците постоянно ми звънят да ми искат копие от студентската книжка, че системата им като ми следяла движенията и ги алармирала че не съм студент. Ми кво да направя бе има и работещи студенти. Не всички чакаме на мама и тате...


Ако на тая сметка искам електронно банкиране ми искат 8 лв на месец. Че аз фирмена сметка ще си открия за толкова пари. Да си го тикнат отзаде това банкиране.

Ще им занимавам мързеливите лилки постоянно за извлечения, щом не ме ценят като клиент. И вместо да се опитат да ме привлекат като бъдещ клиент, щом като съм студент и имам много движения, значи като завърша е логично да имам още повече и те да ме искат за клиент, ама не. Те се чудят как да ме обложат с такси, майната им. Ще ги ползвам домовента в който мога да не плащам такси, след това ще закрия всичко. Пълна мизерия...

Клиент съм и на ПИБ, няма такава банка. На светлинни години са. Влизаш в офиса, охраната усмихнат, казва ти къде да изчакаш, сядаш удобно, той разпределя хората, все едно си си теглил номер от машина.

При СГЕБ влизаш, чудиш се къде де отидеш, гледаш лелките, стоят и си чоплят носа, некой няма да те пита за какво си там. Седнеш при някоя, напъди те, че отговаряла за друго, не ти каже къде да отидеш... И това във всеки клон. Пълно безобразие. Не се чувствам клиент, а натрапник...
 
А закри ли си сметката , като не си доволен? Мен още преди години , като ми отказаха кредитна карта и закрих също. Ако знаят какъв паричен поток щеше да мине през тях :D ама будали....
 
Не съм, щото реално не им плащам такса и ме устройва, ама ако видя и 1ст такса че съм платил, ще я закрия на мига. Не заслужават парите ми.
 
Тук говорим за интернет банкирането. Аз си плащам такса всеки месе за него, но напълно си оправдават парите. Цъкаш, получаваш смс с код, който потвърждаваш и парите заминават. Ако се занимаваш със залози, пак при тях. Имат си собствена система за разплащания, освен, че ползват и БОРИКА и реално повече от 2 дни превод (и то международен) не съм чакал. Отношението на служителите в клона зависи до голяма степен от управителя. Мога да те уверя, че имат такива клонове, че ти е кеф да си дадеш парите. :D
 
Тук говорим за интернет банкирането. Аз си плащам такса всеки месе за него, но напълно си оправдават парите. Цъкаш, получаваш смс с код, който потвърждаваш и парите заминават. Ако се занимаваш със залози, пак при тях. Имат си собствена система за разплащания, освен, че ползват и БОРИКА и реално повече от 2 дни превод (и то международен) не съм чакал. Отношението на служителите в клона зависи до голяма степен от управителя. Мога да те уверя, че имат такива клонове, че ти е кеф да си дадеш парите. :D
Ти не беше ли служител на точно тази банка? Извинявам се ако греша. Ходил съм в 2 клона извън София, 4-5, в София, на Плиска, на Черни връх, до УАСГ, до Лъвов Мост, на графа, включително и няколко пъти в централния на Стамболийски, там отношението е най-отвратително. Имаше една възпълна служителка, няма такъв темерут братче... Тва и в най-тежката държавна администрация няма такива отвратителни и нелюбезни хора. Навсичкото отгоре искаше човека да и остави празно подписано платежно, не помня защо. Не можах да го накарам да подаде жалба срещу това чудо...

Единствения човек на кеф в тая банка който съм виждал е един мениджър при който бях с мой близък, който договаряше индивидуални условия защото стана голям клиент на банката с много сметки, карти и т.н. После обаче трябваше да подпише някакви документи и ни препратиха към въпросната дама, изпари ни се кефа мигновенно щом отидохме при нея...

Ако ми кажеш в кой офис са любезни, поемам ангажимент да отида там и да пробвам услугите им и да дам обективно ревю във форума.
 
Вярно ли SGEB са лидерите?
От там избягах с 200км/ч, а за персонала няма да коментирам - всички бюрократи по държавните институции са по добре от тях.
 
Вярно ли SGEB са лидерите?
От там избягах с 200км/ч, а за персонала няма да коментирам - всички бюрократи по държавните институции са по добре от тях.
Бате, това че са им добри IT-тата, не значи, че и тия на фронтовата линия - клиентско обслужване, са такива. Примерно в ЦКБ е обратното - супер зле е онлайна, но клиентското им обслужване е на ниво. Където и да отида супер много си разбират от работата и винаги са приветливи и добронамерени. С кеф да отидеш да си свършиш работата в някой техен клон. :)

П.П: Айде бе, няма ли някой да пусне една анкета за банка с най-доброто онлайн банкиране. :)
 
Добри IT-та? Банкирането им 100% не е тяхна разработка, а и не струва.
За съжаление най-добрата система за това бе затрита като затвориха Емпорики или там както се казваше в последно време.
 

Горе