Като сме подхванали темата със старите автомобили... Какво се случва с Теслите на по 5+ години?
Т.е. само ти имаш божественото право да си мерилото ли?Защото ти си мерилото предполагам?
Е ти пък се изказа неподготвен за друга марка автомобили върху която имам ЛИЧНИ наблюдения над 20 години. Така че се съм в правото си да включа.Също темата е за определена марка ел. автомобили.
Т.е. само ти имаш божественото право да си мерилото ли?
Нищо не казвам. През живота си съм поддържал доста коли, както лични така и на фирмата. Имам си лични наблюдения и съм чул по всяка вероятност всички вицове и теории за БМВ. Как да ти кажа голяма част от тях са от рода "бате гледал един как го яде и каза, че било вкусно"Или ще кажеш, че е някаква конспирация и БМВ не са в дъното по надеждност? Не случайно в САЩ им викат: endless money pit.
Не съм аз, но благодаря за комплимента!
Има достатъчно компании, които се занимават със статистика и тази информация е публична. Или ще кажеш, че е някаква конспирация и БМВ не са в дъното по надеждност? Не случайно в САЩ им викат: endless money pit.
Колкото reliability index-а погледна, все са различни. В един, в който БМВ е на 17-то, Тесла е на 27-мо (!), а Волво е на 20-то място. Номер едно е някакъв гъзарски Лексус. Не знам дори на база какво са оценени, камо ли пък да вярвам на тая статистика.
За money pit приказките са малко като онея, че БМВ-тата не се карали зимата.
Марката има един кофти мотор (8 цилиндъра бензин, заминават дюзите и с тях целия двигател), един много капризен 3-литров дизел с две турбини, един двулитров дизел при който се сменя превантивно веригата за да не плачеш (това е стар мотор обаче) и, горе-долу, това са по-проблемните двигатели. Разбира се, М-сериите си искат биелни лагери и тн., ама те изобщо не трябва да са част от такава статистика, според мен.
Така де, както казах вече, за мен изобщо не си прав. Но все пак, да коментираме ли 27-мото място на Тесла?
Абе ти голям американец се извъди. Добре, вярно че българите НЕ СМЕ стока, ама айде сега.Ако ги поддържаш като хората, а не с афтърмаркет или втора ръка както правят българите са си скъпи.
Зависи кой М, какво точно търсиш в един автомобил и бюджета трябва да е сходен според мен.
Нямам теза, че не правят проблеми. Твърдя, че всичко е до емоция, късмет и кой как си поддържа колата. Изобщо тая работа за лукс, премиум и т.н. е много субективна.
БМВ-тата ги подхванахме след един от постовете и споделих мои наблюдения от сервиза.
Как така без никакви разходи, кой какво застрахова и в гаранция на какво от кого?
Чакай сега. Значи ги застраховат защото няма да има инциденти. Добре ли съм разбрал? Щото аз бизнеса с теслите не го разбирам.Не съм закусвал още и съм изял 'почти'. Марджина при застраховките е един от най-високите.
Имай предвид, че инцидентите при колите с FSD в момента са около 10 пъти по-редки.
Чакай сега. Значи ги застраховат защото няма да има инциденти. Добре ли съм разбрал? Щото аз бизнеса с теслите не го разбирам.
Едно природно бедствие и 'почти' нулира печалбата и за предходни години.
Та тая кълка е бонус, ама да не се лежи много на нея.
Ами това е като печатницата или както го наричате принтера в СШАБе пиши тесла ту да муун и да приключваме темата. Тесла е топа и коментарите са практически излишни.